Pages

Thursday, August 7, 2008

Edisi Sesat: Liwat – Kenapa ke Pusrawi, kemudian ke GHKL?

Saiful ke Pusrawi kerana mahu duburnya mempunyai kesan koyak yang baru.

Edisi Sesat ingin mendedahkan kepada umum bahawa pihak yang mendakwa, iaitu Mohd Saiful Bukhari bin Azlan (NRIC: 850706-01-5697) telah berniat jahat menuduh seorang rakyat Malaysia yang disayangi ramai, iaitu Dato’ Seri Anwar Ibrahim (DSAI) meliwat beliau pada suatu masa dan lokasi seperti yang terkandung di dalam pertuduhan di mahkamah hari ini.

Persoalannya, kenapa beliau (Saiful) melakukan pemeriksaan di Hospital Pusrawi Sdn. Bhd. terlebih dahulu, iaitu kira-kira 2 jam lebih awal sebelum beliau ke GHKL?


Umum mengetahui, Saiful adalah salah satu contoh output yang terhasil dari sebuah keluarga yang berantakan. Tekanan emosi yang berterusan telah mengganggu pertumbuhan minda beliau secara normal. Keadaan semakin bercelaru apabila beliau juga gagal menamatkan pengajian di peringkat universiti. Namun, Saiful mempunyai sifat survival separa normal, di mana beliau sanggup melakukan apa saja demi survival beliau. Beliau mempunyai split identity, dua watak yang berbeza dalam satu masa. Kecelaruan identiti ini adalah masalah yang serius, yang biasa terdapat pada pesakit mental, pembunuh bersiri, perogol bersiri dan penjenayah yang tidak berperikemanusiaan. Beliau juga mempunyai fantasi seks yang luarbiasa, yang akan diterangkan selepas ini.


Namun, Saiful bukannya bodoh secara total. Beliau tergolong di dalam golongan yang tersesat, iaitu hidup dalam kesesatan, mati dalam kehinaan. Seperti lembu, Saiful juga memiliki sedikit kecerdikan. Bagi merealisasikan impian beliau untuk hidup dalam kemewahan secara cepat, beliau telah beberapa kali bertemu dengan VVIP tanah air bagi memperdagangkan modal yang ada. Hasilnya, hari yang hitam untuk rakyat Malaysia: Liwat adalah senjata yang terakhir!


Yang Saiful tahu: Saiful mengetahui, apabila beliau mengadu kesakitan pada bahagian dubur, maka pegawai perubatan akan melakukan pemeriksaan secara komprehensif pada dubur beliau, menggunakan peralatan-peralatan dan lampu suluh yang dibekalkan oleh pihak hospital. Salah satu alat pemeriksaan dubur dikenali sebagai disposable proctoscope, mempunyai diameter kira-kira 21 mm (atau 2/3 saiz zakar normal semasa ereksi penuh). Ya, pada fikiran Saiful saiz 21 mm cukup untuk memberi kesan kecederaan pada duburnya.


Yang Saiful tidak tahu: Dr. Mohamed Osman Abdul Hamid (PR No: A 358617) telah menggunakan sejenis pelincir pada bahagian muncung proctoscope tersebut, bagi mengelakkan berlaku kecederaan ke atas dubur pesakit. Doktor juga tidak akan memasukkan lampu suluh ke dalam dubur pesakit, walaupun pesakit merayu-rayu supaya diperlakukan sebegitu rupa!

Hasil pemeriksaan adalah seperti laporan perubatan Hospital Pusrawi, tiada kesan kecederaan atau pendarahan pada dubur Saiful.


Selepas selesai pemeriksaan di Hospital Pusrawi, Saiful telah begitu yakin bahawa duburnya telah koyak akibat ditembusi oleh proctoscope tesebut. Dalam tempoh 2 jam selepas itu, beliau telah pergi ke GHKL untuk mengadu beliau telah diliwat oleh DSAI.


Adalah tidak menghairankan jika pihak GHKL telah menemui kesan penetrasi pada dubur Saiful. Nafsu seks Saiful adalah di luar normal, di mana Saiful berfantasi proctoscope tersebut adalah zakar DSAI dan beliau menikmatinya dengan ‘sempurna’!


Malang buat Saiful, kerana beliau sanggup bersumpah dengan menjunjung Al-Quran sedangkan beliau masih belum menyempurnakan mandi hadas beliau.

Malang buat bakal isterinya yang perlu menggunakan proctoscope pada malam pertama untuk memuaskan nafsu Saiful.

2 comments:

Anonymous said...

moga2 manusia yang hina dilaknat oleh ALLAH marilah kita semua berdoa kepada-NYA supaya segala fitnah ini dapat diselesalkan dan manusia yang jahat dilaknat oleh ALLAH.

Tekong68 said...

ya,,saya setuju. Kalau DSAI salah biar dia terima balasannya begitu juga dgn Saiful.

Tapi dari sudut kepimpinan saya lebih yakin DSAI dari Doll atau mana-mana yg sewaktu dgnnya.

Post a Comment