Pages

Saturday, May 24, 2008

Pulau Batu Putih: Tahniah Rakyat Johor BN

Warga UMNO JOHOR poyooooooooooo...
--------------------------------------------------------------------------

Mahkamah ICJ baru sahaja menyerahkan Pulau Batu Putih kepada Singapura. Tahniah kepada Singapura. Dah itu keputusannya, terima ajelah. Mungkin selepas ini JOHOR pulak. Untuk permulaan kita bagi jer Pulau Batu Putih. Mungkin 5 tahun lagi penyerahan Wilayah Iskandar secara rasmi pula. Tahniah sekali lagi Singapura. Perancangan seterusnya untuk menyerahkan negeri JOHOR pulak. Bagaimana yer? Tunggu…. Tak susah, kita tengok dalam 15 -20 tahun lagi.

Kenyataan ini mungkin berlaku sekiranya rakyat Johor tidak melakukan apa-apa. Contohnya teruskan memberi mandat kepada UMNO dan BN. UMNO kan Pembela Melayu. Apa kita nak takut, selama ini Melayu kan kuat di JOHOR. Mana pernah UMNO tewas di JOHOR. Kubu kuat orang Melayu. Ape nak takut. Takyah risau laa. Walaupun rakyat JOHOR menumpang di bumi sendiri kita tetap akan pertahankan Melayu di Johor nie. Jangan bimbang. Tak Usah nak bimbang. Tak kan Melayu hilang di dunia. Melayu pantang di Cabar. Saya.. pantang di cabar. Mungkin masih ingat kot.. Tapi… Melayu Mudah Lupa.

Padan ngan muka Melayu Johor. Undilah UMNO lagi. Mana orang Melayu Johor nak lari nanti.. kita tengok selepas 20 tahun. Mungkin akan ada penghijrahan dari rakyat Johor ke negeri-negeri Melayu yang lain. Tahniah pada rakyat Johor yang prihatin dan sayangkan Malaysia. Cerdik tak boleh ditegur, Pandai tak boleh nak menumpang. Inilah Johor.

Nanti cuba ler muafakat dengan orang Yahudi yer. Kenal mengenal lah yer. Tak kenal Maka Tak Cinta. Betul tak. Orang Johor dah makin maju ler. Berjiran dengan Yahudi. Yahudi kan bangsa yang menguruskan dunia harini. Terrer ler rakyat Johor, ada kawan ngan Yahudi. Sikit hari lagi mesti kaya raya ler rakyatnye. Rumah BESAR, kereta BESAR, ape2 pun semuanya BESAR. Eee… seronoknya jadi rakyat Johor. Jeles betul laa camni.

Kesian ler pada kawan-kawan kita yang tak nak berkawan dengan Yahudi. Jangan di sembelih macam rakyat Palestin sudah la. Lawan tetap lawan kan. Kan Melayu suka cakap Berpantang Maut sebelum Ajal.

Sekali lagi.

0 comments:

Post a Comment