Pages

Tuesday, May 20, 2008

Neng..tolong cuci ini yaa..

Rajin betol neng ni keja...abis anak majikan pun dia tolong cucikan...haus betul neng...isskkh..susah betul nak jaga nafsu. Astaghfirullah..
-----------------------------------------------------------------

HONG KONG: Seorang amah Indonesia yang bekerja di sini dijatuhi hukuman penjara lima bulan kerana didapati bersalah melakukan hubungan seks dengan seorang budak lelaki berumur 14 tahun selepas mereka menonton video lucah bersama, menurut laporan semalam.

Defendan, Suwartin, 45, yang ditahan sejak 13 Januari lalu, dibebaskan kelmarin kerana tempoh tahanannya sudah tamat dan akan diusir ke Indonesia, kata akhbar South China Morning Post.

Suwartin mengaku bersalah atas lima pertuduhan melakukan aksi terlampau terhadap kanak-kanak bawah 16 tahun selepas melakukan hubungan seks dengan anak lelaki majikannya, kata akhbar Apple Daily.

Hakim Mahkamah Daerah, Andrew Chan, berkata tempoh penjara yang singkat sudah mencukupi kerana pengusirannya menyebabkan kesusahan kepada Suwartin, lapor akhbar memetik kata-kata hakim.

Pekerja asing daripada rakyat Filipina dan Indonesia adalah yang paling ramai bekerja sebagai amah dan tinggal bersama golongan kaya di sini.

Memetik laporan psikologi, Chan juga berkata, hubungan itu yang berlaku sejak Ogos tahun lalu sehingga Januari, memberi ‘sedikit kesan’ terhadap budak lelaki itu, lapor South China Morning Post.

0 comments:

Post a Comment