Pages

Sunday, May 25, 2008

Pulau Batu Putih : Peguam Cap Ayam.

Sial punya ghani 4tahil...FUCK YOU.
***********************************************************************


Mahkamah Keadilan Antarabangsa telah membuat keputusan . pulau Batu Putih ialah milik Singapura. Terumbu yang tak guna milik Malaysia. kenapa Pulau dapat kepada Singapura dan terumbu yang tak guna dapat kepada Malaysia? Sapa tau jawapannya?

Jawabnya senang saja sebab peguam yang dihantar Singapura adalah jaguh dunia manakala peguam yang dihantar Malaysia ialah jaguh kampung yang tak berguna juga. Maka kita hantar peguam yang tak berguna, maka kita dapatlah terumbu yang tak berguna. Singapura hantar peguam yang hebat, depa dapat Pulau Batu Putih yang banyak menfaat.

Itulah dia Peguam Negara Malaysia yang entah berapa kelasnya jika dibandingkan dengan Peguam Singapura yang ternyata lebih bijak, lebih berkarisma dan lebih bernilai daripada gani Patail yang semua orang meluat. Dulu madet suka pada dia sebab boleh dikulikan untuk buat aniaya kepada DSAi tapi sekarang madet pun benci kepada dia sebab sekarang dia jadi kuli Lah Bedui pulak. Itulah dia taraf AG kita yang hanya layak jadi kuli kepada pemerintah yang zalim.

Berbalik kita kepada kisah batu Putih. Batu Putih amat dekat dengan Johor jika dibandingkan dengan Singapura. Kalau secara logik akal sudah tentulah Pulau Batu Putih dapat kepada Malaysia sebab Johor Malaysia punya. Maka PBP adalah selogiknya hak Malaysia. Tetapi disebabkan dalam perbicaraan logik bukan persoalannya. Persoalannya ialah bagaimana peguam yang berhujah boleh mempengaruhi hakim . bagaimana peguam yang berhujah dapat membuktikan kebenaran berpihak kearahnya. Maka ternyata Gani Patail tidak kuat hujahnya berbanding peguam Singapura. Maka gani Patail dari negara yang besar seperti Malaysia kalah kepada peguam dari negara kecil seperti Singapura. Kalau Gani Patail ini jepun, rasa aku dah lama dia bunuh diri dengan harakiri. Mati secara terhormat lebih baik dari hidup jadi pengkhianat.

PBP amat strategik dan ini menjadikan wilayah Singapura lebih luas dan senanglah Singapura untuk membuat pengkalan tempat menyimpan senjata dan mudah pula untuk menyerang Malaysia. PBP umpama Israel bagi Amerika sebab depa boleh duduk di Israel dan merancangkan serangan kepada negara-negara Arab. Itulah hebatnya PBP yang telah dihilangkan dari Malysia oleh AG Gani Patail. Malang sungguh Malaysia mempunyai barisan peguam yang tak cerdik lantikan PM yang juga bahalol.

Berbalik kepada Gani Patail yang kononnya hebat di Mlaysia. Hebat di Malaysia kerana kita mempunyai mahkamah kangaroo ( ataupun mahkamah kera sebab di Malaysia tak dak Kangaroo) maka senanglah Patail menang. Keputusan telah pun dibuat sebelum masuk bicara lagi. Skrip perbicaraan telah pun disiapkan oleh Linggam & Co untuk dilakonkan oleh peguam-peguam dan hakim. Jadi buat macam mana pun sah Gani Patail boleh menang. Lihat saja kes perbicaraan DSAi, penuh dengan tipu belit, penuh dengan ugutan dan penuh dengan ketidakadilan, tetapi Gani Patail dan AG lama yang telah mampuih setelah koma 6 bulan pun boleh menang. Dalam mahkamah kera, sesiapa saja yang mewakili keturunan kera akan menang. Macam mana tak menang, hakim kera, peguam kera, tukang angkat tilam pun kera jugak.

Berbeza di arena antarabangsa yang mahkamah mereka memang layak dipanggil mahkamah. Depa tiada skrip untuk dihafal, depa tiada sesiapa untuk disebelahi dan depa penuh integriti. Jadi kita hantar Gani Patail yang selalu hapal skrip, bila tiada skrip Gani Patail jadi kaku maka hujahnya lesu dan penuh dengan penipu. Hakim ICJ tau Patail penipu sebab tunjukkan gambar yang dibesarkan. Idea penipu dalam negeri dibawah keluar negara. Hakim ICJ tak mudah ditipu , maka jadilah peguam Malaysia peguam merapu yang hakim ICJ tolak mentah-mentah. Lain kali kalau nak bicara luar negara hantar saja Karpal Singh yang ternyata hebat. Kalau PR memerintah, buang Patail yang tak berguna sekupang tu dan gantikan dengan Karpal Singh yang hebat.

Demikianlah serba sedikit tentang malangnya Malysia yang diperintah oleh sekumpulan manusia yang bodoh diketuai Dolah. "

0 comments:

Post a Comment