Pages

Saturday, May 24, 2008

Anak Puntianak meracau...

FUCK ME PLEASE...FUCK ME PLEASE...FUCK ME PLEASE...
**********************************************************************

USIANYA baru menjangkau 21 tahun, namun wajah gadis manis ini jauh lebih matang. Malah, pertama kali diperkenalkan di pentas drama, dia terus menjadi perhatian ramai, terutama selepas dikaitkan dengan insiden gambar lucah.
Tidak takut hilang peminat

Bagaimanapun, pelakon utama Anak Pontianak terbitan Pesona Pictures Sdn Bhd (PPSB) ini tidak mudah melenting, apatah lagi berasa dirinya tergugat. Bagi Zarina An- Julie Fahizul, peminat sekarang sudah bijak menilai dan boleh menerima segalanya. FUCK!

“Namun, sebagai manusia saya akur dengan kelemahan diri. Tiada insan di dunia ini yang ’sempurna’ dan terlepas daripada melakukan kesilapan. Justeru, dengan hati penuh ikhlas saya memohon maaf kepada semua peminat atas apa yang berlaku.

“Terus-terang, saya tidak pernah terfikir keadaan ini akan berlaku. Namun, saya mengaku gambar berhibur di kelab malam bersama teman itu memang saya. Seingat saya, ketika itu saya berusia belasan tahun dan belum terbabit dalam dunia seni lagi.

“Sebagai remaja, memang banyak perkara yang tidak diketahui. Lebih-lebih lagi mengenali siapa sebenarnya rakan yang perlu didekati dan ‘lawan’ harus dijauhi. Pada saya, semuanya rakan dan tidak terlintas untuk berfikir buruk mengenai mereka,” katanya.

Zarina atau mesra dengan sapaan Anju berkata, dia mengenali ‘individu’ yang menyebarkan gambarnya itu. Kata gadis manis ini, dia masih tidak tahu apa motif sebenar ‘individu’ terbabit sanggup memalukannya seperti itu kerana mereka bukan teman rapat - INI RUPANYA BUKAN TEMAN RAPAT BOLEH BUAT YE? “Saya kenal ‘dia’ menerusi seorang rakan. Hubungan antara kami pun biasa saja. Jadi, apabila ‘dia’ sanggup menganiaya saya seperti ini tidak eloklah. Lagipun, masa itu saya belum jadi artis lagi dan tujuan ke kelab hanya sekadar berhibur - FUCK.

“Disebabkan masa tidak boleh diundur semula, saya terima segalanya dengan sabar dan tabah. Hendak marah pun, tiada guna kerana benda sudah berlaku. Cuma, pengajaran yang boleh diambil ialah berhati-hati memilih rakan dan jaga tingkah lagu. HELL!

“Sebagai insan seni, orang sentiasa cari peluang untuk jatuhkan kita. SENDIRI JATUHKAN DIRI SENDIRI! Walaupun tidak tahu apa sebabnya tetapi berhati-hati sangat penting. Jangan mudah percaya pada individu di sekeliling, kerana rambut sama hitam, hati lain-lain,” katanya.

Gadis berkulit hitam manis kacukan Scotish dan Melayu ini berkata, apa yang dihairankan mengapa baru sekarang gambar itu dijadikan isu. Katanya, kalau individu yang cuba ‘menjatuhkannya’ itu iri hati dan teringin jadi pelakon, beritahu sajalah.

“Daripada ‘dia’ buat benda yang menjatuhkan aib pada orang lain, lebih baik berterus-terang. Kalau benar mahu berlakon cakaplah dan mungkin saya boleh bantu. Ini tidak, terus sebarkan kisah setahun lalu saya bersama teman di kelab malam,” katanya.

Zarina berkata, bukan setakat berhibur di kelab malam, dia turut dilemparkan tuduhan melakukan pembedahan memasukkan ’silikon’ di dadanya. Katanya, tuduhan itu menyebabkan bapanya bertanya sama ada dia melakukannya atau tidak.

“Puas juga saya menerangkan keadaan sebenarnya. Alhamdulillah (FUCK!), keluarga kini semakin memahami hidup seorang artis - SATU APPROVEMENT DARI KELUARGA UNTUK BERGAMBAR BOGEL! Dalam soal ini, bukan saya saja menghadapi masalah ini tetapi artis wanita popular lain pun pernah mengalaminya.

“Mungkin lebih teruk lagi. Tetapi, saya tidak pernah takut kehilangan peminat - SIAPA MINAT KO? Bagi saya, peminat sekarang lebih terbuka. Justeru, saya harap mereka tidak mudah mempercayainya - TADI MENGAKU? Pada pihak yang mahu jatuhkan saya, terpulanglah kepada mereka.

“Saya tidak boleh berbuat apa-apa selain kuatkan semangat menghadapi segalanya. Apapun, saya bertuah kerana pihak produksi faham dan boleh terima segala penjelasan - SAMA2 BODOH!,” katanya yang baru habis penggambaran 13 episod drama Anak Pontianak.

Berhubung gambar seksinya di kelab malam, Zarina tenang mengakui kesilapannya. Katanya, perkara itu sudah lama berlaku ketika dia belum bergelar pelakon. Gadis jelita ini mengakui dia sering kunjungi kelab malam.

“Masa itu saya memang tidak pernah fikir apa-apa. Biasalah, remaja. Pada saya, tengah umur muda inilah boleh ke kelab malam, takkan hendak tunggu sampai umur 40 tahun. Ketika itu, memang sudah kena duduk di rumah bersama keluarga - STATEMENT PALING BABI.

“Bagaimanapun, tidak sangka pula keadaan akan jadi ‘panas’ begini. Semakin lama semakin serius,” katanya yang kini berehat di rumah kerana tidak menerima sebarang tawaran baru.

Namun, katanya jika ada produksi lain berminat dia sedia pertimbangkan - TANDA SUDAH TERTUTUP PINTU REZEKI.

Kata Zarina lagi, dia minat berlakon sejak kecil. Malah, dia tidak sangka dipilih pengarah terkenal seperti Shuhaimi Baba (Shumi) membintangi drama bersiri seram itu dan dia diterima selepas menjalani uji bakat kali kedua.

“Sebagai orang baru, saya gembira dapat bergandingan dengan pelakon ternama seperti Maya Karin, Ida Nerina, Nanu Baharuddin, Kavita Sidhu dan Rozie Rashid. Mereka tidak lokek membantu saya dalam menjayakan Anak Pontianak,” katanya.

Mengenai sikap lantangnya, kata Zarina, dia tidak suka berselindung. Ditambah pula gambar seksi di kelab malam itu sah dirinya. Zarina berkata, buat apa hendak elak diri kerana ramai orang sudah tahu. Paling utama, mesti berani - BERANI BOGEL.

“Setakat gambar itu buat apa selindung. Sekarang, macam-macam orang boleh buat untuk jatuhkan kita. Namun, memang saya tiada masa hendak melayaninya. Saya senang ambil kata-kata ayah yang meminta perkara itu tidak dilayan - TUKANG AJAR.

“Saya juga tidak simpan dendam pada ‘individu’ terbabit. Sebagai orang Islam - TAK MALU!, biarlah Tuhan saja membalasnya. Apa yang akan saya lakukan sekarang meneruskan hidup seperti biasa,” katanya yang mengakui turut meminati bidang pengacaraan.

Zarina berkata, dia selalu menjadi pengacara jika menyertai Karnival Jom Heboh, TV3. Dari situ, dia yakin ada bakat dalam bidang itu. Cuma, gadis ini minta jangan menyuruhnya menyanyi sebab seumur hidup dia memang tidak boleh menyanyi.

0 comments:

Post a Comment