Pages

Tuesday, May 27, 2008

7 Keturunan Abdullah Aku Sumpah Hidup Penuh Kesialan

Aku sumpah ko dolahhhh...

********************************************************

Oleh:Kerajaan Rakyat

Kalau benarlah niat Abdullah, Khairy, Musa, Kamaluddin, Kalimullah dan kuncu-kuncu mereka untuk memalukan, mengandai dan menghakiskan Warisan Harta Pusaka Budaya Bangsa Dan Ketuanan Melayu, maka aku bersumpah dengan doa ini.

“Wahai Allah SWT, yang Maha Esa, Maha Mengetahui, Maha Mendengar, Maha Mengasihi.

Wahai Allah SWT yang Ampunya zat semua yang berada di Bumi dan yang berada di Langit, aku bermohon kepada Mu Ya Rabb, sekiranya hamba Mu, Abdullah Ahmad Badawi, anaknya Kamaludin, menantunya Khairy Jamaludin, sahabatnya Musa Hitam dan Kalimullah Masheerul Hassan serta kuncu-kuncu mereka telah, sedang dan akan mengkhianati amanah Mu, sedangkan mereka dituntut menjadi pemimpin dan pentadbir yang baik, sebaliknya mereka telah memalukan, mengandai dan menghakiskan Warisan Harta Pusaka Budaya Bangsa Dan Ketuanan Melayu serta mencemari kemuliaan agama Mu, Islam, maka aku bermohon dan bermunajat kepada MU, Wahai ALLAH SWT, sebagai pembalasan yang Engkau lebih mengetahui, laknatilah mereka sehingga kezuriat ke tujuh mereka. Amin ya Rabbal a’lamin.”

Wahai orang Melayu, Pendusta @ Pengkhianat ini bernama Abdullah Badawi.

Pendusta @ Pengkhianat ini meminta semua rakyat Malaysia terutama penduduk Johor menerima keputusan Mahkamah Keadilan Antarabangsa (ICJ) yang memutuskan Pulau Batu Putih milik Singapura.

Pendusta @ Pengkhianat ini berkata lagi, walaupun beliau sedih dengan keputusan tersebut tetapi menerimanya kerana ia dibuat melalui persefahaman bersama Malaysia-Singapura selepas kedua-dua negara bersetuju membawa pertikaian itu ke ICJ pada 1993.

Pendusta @ Pengkhianat ini terus berkata. “Menang pun tak menang semua, kalah pun tak kalah semua. Itulah keadilannya. Saya tahu rakyat Malaysia terutama penduduk Johor akan ada yang emosional mengenai keputusan ini.

Pendusta @ Pengkhianat ini juga berkata. “Kita perlu ingat bahawa keputusan ini dibuat secara aman dan adil. Keadilan itu mestilah diakui,’’ katanya pada sidang akhbar di Tokyo hari ini.

Pendusta @ Pengkhianat ini berjanji pula. “Kita akan mengambil tindakan-tindakan seterusnya untuk menentukan garis-garis sempadan di kawasan perairan berkenaan,”

Pendusta @ Pengkhianat no satu Negara, Abdullah Ahmad Badawi merakamkan penghargaan kepada semua pakar dan pegawai Malaysia yang terlibat membuat persediaan membawa kes itu ke ICJ.

Pertikaian mengenai status Pulau Batu Putih yang berlarutan selama 28 tahun akhirnya diputuskan di The HAGUE, Belanda oleh Mahkamah Keadilan Antarabangsa (ICJ) dengan menyerahkan kedaulatan pulau tersebut kepada Singapura.

Tuntutan ke atas Pulau Batu Putih bermula pada 14 Februari 1980 apabila Singapura mengemukakan nota bantahan kepada Malaysia menuntut pulau itu sebagai sebahagian daripada wilayah berdaulatnya.

Keputusan mahkamah itu adalah muktamad dan tiada mekanisme rayuan bagi keputusan ICJ yang merupakan badan perundangan tertinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.

Malaysia dan Singapura melalui satu perjanjian yang dimeterai di Putrajaya pada 6 Februari 2003 bersetuju untuk merujuk pertikaian sempadan berhubung Pulau Batu Putih kepada ICJ.

Perjanjian yang ditandatangani pada 9 Februari 2003 dan berkuat kuasa pada 9 Mei tahun sama itu antara lain berbunyi, “Melalui Perjanjian Khas, kedua-dua pihak memohon kepada ICJ untuk menentukan kedaulatan Pedra Branca/Pulau Batu Putih, Middle Rocks dan South Ledge milik Malaysia atau Singapura. Kedua-dua negara akan menerima
keputusan mahkamah sebagai muktamad dan mengikat kedua-dua pihak.”

Selepas menghantar memorial (hujah bertulis), kedua-dua negara memulakan hujah lisan pada 6 hingga 23 November lalu.

Delegasi Malaysia yang ke ICJ sambil menlancung ke Belanda diketuai oleh Menteri Luar, Datuk Seri Dr. Rais Yatim; Ejen Malaysia dan Duta Tugas-Tugas Khas, Tan Sri Abdul Kadir Mohamad; Ejen Bersama, Datuk Noor Farida Ariffin; Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail; Ketua Setiausaha Kementerian Luar, Tan Sri Rastam Mohd. Isa; dan Timbalan Setiausaha (Pembangunan) Kerajaan Negeri Johor.

Zaman pemerintahan Abdullah Badawi telah menyaksikan dua wilayah Malaysia terlepas ke tangan Singapura. Pertama – Wilayah Pembangunan Iskandar. Kedua – Pulau Batu Putih.

Apakah orang Melayu masih lagi ingin bergantung harap kepada UMNO dan Barisan Nasional yang bersekongkol dengan pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara?

0 comments:

Post a Comment