Pages

Thursday, May 22, 2008

Ezam Md Noor masuk Umno

Aku rasa dia masuk umno...pasal dia nak duit..aku rasa..ezam ni hidup dia social..pakai nak branded jerr..stylo bro..aku rasa dia masuk...pasal tgk la kawan2 dia..lokman noor dll..kawan aku si Azam pun masuk balik umno...duit bro..
-----------------------------------------------------------------------------------
Oleh G. MANIMARAN dan ZANARIAH ABD. MUTALIB

KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ezam Mohd . Nor berkata, beliau akan mengumumkan keputusannya sama ada menyertai Umno atau sebaliknya minggu depan.

"Perbincangan memang sedang diadakan. Tetapi tunggu hingga minggu depan, saya akan maklumkan keputusan muktamad," kata beliau kepada mStar Online ketika dihubungi petang ini.

Ezam hingga hujung minggu ini akan berada di luar negara untuk menghadiri seminar.

Terdahulu, Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menyifatkan langkah Ezam untuk kembali ke Umno sebagai sesuatu yang aneh memandangkan beliau adalah antara yang lantang mengkritik Umno sebelum ini.

Kata Wan Azizah, beliau agak terkejut dengan keputusan itu tetapi sudah diberitahu tentang kemungkinan itu sebelum ini.

“Saya agak terkejut kerana beliau adalah seorang yang lantang mengkritik Umno, malah mempunyai 'sumpah keramat’ semasa memegang jawatan Ketua Pemuda PKR.

“Bagaimanapun, saya tidak terkilan kerana telah banyak yang saya lalui sebelum ini dan ini adalah salah satu ujian daripada Allah.

“Itu adalah hak beliau (menyertai Umno). Tindakan itu tidak akan menjejaskan parti kerana kita punyai ramai ahli yang lain,” katanya.

0 comments:

Post a Comment