Pages

Sunday, June 8, 2008

Shahidan enggan tunduk pada tekanan

Heran aku dgn diorang ni..menang eksyen..kalah pun nak eksyen lagi...aper punya manusia la nii...

******************************************

PETALING JAYA: Bekas Menteri Besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim menegaskan tidak sekali-kali akan tunduk pada tekanan pihak tertentu yang mahu beliau mengosongkan jawatan sebagai Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri itu.

Beliau mendakwa mendapat sokongan penuh daripada Pergerakan Pemuda Umno dan Wanita Umno negeri serta dua lagi bahagian lain di Perlis iaitu di Kangar dan Padang Besar.

“Mengapa pula saya perlu letak jawatan? Pemuda dan Wanita negeri sokong saya. Kangar dan Padang Besar juga sokong saya terus pegang, jadi mengapa ada orang suruh saya letak jawatan?

“Siapa dia hendak suruh saya letak jawatan?” katanya kepada mStar Online ketika diminta mengulas gesaan yang dibuat oleh Setiausaha Politik Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Dr. Md Isa Sabu, Ameir Hassan agar beliau mengosongkan jawatan itu agar boleh diambil alih oleh menteri besar yang baru..


Baca lagi...

0 comments:

Post a Comment