Pages

Thursday, July 3, 2008

Tilam mana pula bakal diusung kali ini!

NAMPAKNYA kejutan yang dibuat Mohd Saiful Bukhari Azlan seumpama bom jangka. Ia berjaya diletupkan dengan hasrat menenggelamkan isu-isu yang berlingkar di kaki pemimpin Umno.

Saiful berjaya menyingkir seketika isu Altantuya dan Datin Seri Rosmah Mansor yang diyakini Raja Petra Kamaruddin melalui akuan sumpahnya.
Masyarakat juga seperti sudah lupa isu Datuk Yong Teck Lee dan Parti Maju Sabah. Isu usul tidak percaya berjaya mengundahkan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi seperti berlalu begitu sahaja.

Begitu juga dengan isu Ketua Pemuda MIC, S A Vigneswaran keluar parti, seperti ditenggelamkan. Sepatutnya isu itu berada di helaian depan bukannya belakang.
Taufan membadai rumah tangga Umno seakan terhenti seketika. Biar pun sudah ada atap yang terbang dan dinding tercabut, namun mahligai usang Umno masih lagi bertahan.
Barisan pertahanannya kini dilihat banyak bergantung kepada pasukan polis dan Peguam Negara. Sedangkan polis masih gagal mencari pembunuh Nurin Jazlan dan adik Sharlinie Mohd Nashar, 5 yang hilang.
..»»Baca lagi

0 comments:

Post a Comment