Pages

Monday, July 7, 2008

SinFool; Jumpa kamu di mahkamah.

"Saiful cabar Anwar di Friendster"..Gua ambik tajuk jerr. Gua tak kuasa nak layan baca seluruh artikel. Budak ni kalau hanya nak layan Friendster..lebih baik hentikan. Macam budak-budak. Bangang betul budak ni..ooo..1.6 jer. Patut la Najib senang-senang dapat pakai bontot dia. Gua rasa, tak payah nak bersumpah-sumpah. Negara kita ada undang-undang. Kalau tak nak undang-undang sivil, kita boleh merujuk undang-undang syariah.

Oii..SinFool, sumpah-sumpah ni lambat nak nampak effect nya. Dan kalau lu da terkena sumpah lu pun, Gua pun tak tahu. Mesti lu rahsia dan tak kelua newspaper. Kalau di mahkamah tu jelas la sikit walau tak jelas pun banyak juga. Gua pun boleh follow up kes lu.

Gua tak berapa kisah sangat apa keputusan mahkamah sebab mahkamah kat Malaysia ni...semua orang tahu..merepek dan hilang akal. Hakim-hakim pun makan rasuah dan boleh disusun atur oleh Mr. Korek,korek,korek. Apa nak jadi la Malaysia ni.

Kalau DSAI atau mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat layan budak yang tak tahu malu dan gila glamour ni..Gua tak tau nak cakap aper lagi. Sekarang ni pihak BN mengawal keadaan. Pakatan kita di longgarkan oleh mamat gila bontot ni.

Oii..SinFool bangang! Layan kat mahkamah syariah la kalu ko berani sangat. Ko yang bagi bontot ntah kat sape..tetiba tak pasal-pasal ko cuba nak merobohkan satu pakatan rakyat yg menuntut keadilan.Manusia jenis apa ko ni.

0 comments:

Post a Comment