Pages

Wednesday, March 6, 2013

Tragedi 1.3.13..Konspirasi?

Menagapa dikatakan konspirasi..

Objektif : Supaya Sabah digantung dari PRU13 atas alasan Sabah masih belum aman.

Rancangan: Reset. 
                  1. Politik 
                  2. Ekonomi
                  3. Etnik

Atas dasar 3 faktor ini, lahirlah tayangan drama untuk tontonan umum.
Drama2 Melayu yang hebat sepanjang hayat...


Drama Malayan Union--->03.146--->tertubuhnya umno.
Drama May--->13.569--->rampasan kuasa TAR.
Drama Bk. Jenalik---> 03.720--->rampasan 2 tan senjata dgn 3 pajero.
Drama LD---> 01.313--->mayat2 x d jumpai walau sekor punn..hampehhh


Dalam kes di Lahad Datu, semakin banyak persoalan demi persoalan yang mampu dijawab tetapi tidak dijawab atas alasan yang tidak boleh diterima akal.


Seorang roket saintis tidak diperlukan untuk menafsir gambar dibawah ini. Seorang awek pun tertanya-tanya kebenaran foto yang didedahkan oleh Menteri Pertahanan.


Dari cakap-dengar yg dihebahkan para sahabat..
Dalam Ops Daulat, Jet-jet TUDM akan mengebom kawasan yang ditakluki pengganas Sulu. Sebaliknya jet-jet ini mengebom kawasan sejauh 1 kilometer dari sasaran sebenar.


Dan juga kononnya bahawa sebahagian anggota tentera dari 7 Batalion yang dihantar ke Sabah akan terlibat melakukan operasi "Sweeping" di Kampung Tanduo. 

Sebaliknya pihak tentera langsung tidak dibenarkan menjejakkan kaki ke kawasan musuh di Kampung Tanduo. Anggota tentera hanya hadir sekadar untuk bergambar dan foto-foto anggota tentera yang sedang bersiap-sedia yang disiarkan media kerajaan sebenarnya berada sangat jauh kawasan musuh.

Dan yang amat menyedihkan apabila pihak berkuasa digunakan untuk menjayakan drama-drama bangsat ini.   Dan pihak berkuasa pula sanggup dan bersedia menjayakan drama tersebut. 2x Sedihhh..

0 comments:

Post a Comment