Pages

Saturday, August 13, 2011

Teori warna dunia

Aku pernah belajar ilmu filosofi melalui satu pertubuhan rahsia. Mereka mengajar rahsia-rahsia donia. Tujuan nya adalah satu...mengajak semua manusia mempercayai tuhan yang satu..bunyi macam tak salah tapi..semakin diikutkan semakin jauh sesatnya..



Tak dapat aku nak menerangkan sepenuhnya kerana mulut aku tertutup rapat..



Rosicrucianism is a philosophical secret society



Sambungan dari teori colour coding aku. Lima pertubuhan yang berkuasa mengawal donia.

Tadi aku terbaca satu blog mahasiswa yang menulis tentang paranoid terhadap pertubuhan-pertubuhan rahsia.



Secara am nya, aku andaikan apa yang ada dalam kepala otak mamat mahasiswa tu sama dengan otak-otak mahasiswa lain. Ini adalah akibat dipengaruhi ilmu-ilmu yang diajarkan jesuit dan ringgit-ringgit yang ditaburkan Rothschild dan juga parti-parti sosial anjuran Freemasonic.



Mahasiswa kini tidak dapat mencapai maklumat tertinggi didalam pakatan yang lima ni akibat keilmuan. Mereka disesatkan oleh ilmu..boleh ker macam ni??..disesatkan oleh ilmu???...hahahaaaa..



Yaa...segala kebenaran yang dilihat adalah kepalsuan dan penipuan akhir zaman. Mahasiswa-mahasiswa tidak akan faham semua ni kerana penipuan ini perlu dicari.



Ia tiada di pusat-pusat pengajian tinggi am mahupun swasta.



KNIGHT TEMPLAR





JESUIT







BOHEMIAN GROOVE







FREEMASONIC







ROTHSCHILD





Yang ini siapa tuannya???..cer teka..cer teka..





0 comments:

Post a Comment