Pages

Thursday, June 9, 2011

(Kemaskni) Tiada Kebetulan Dalam Kehidupan

Order Baru Dunia (NWO) bertujuan menyesatkan manusia menjadi pengikut dajjal laknatullah agar mereka KEKAL DIDALAM NERAKA..itu janji iblis kepada Allah S.W.T.....



"Last year, one shocking poll found that 51 percent of Americans agree with this statement: “It is necessary to give up some civil liberties in order to make the country safe from terrorism."



Satu Dunia Satu Agama..asas ugama baru ini ialah keselamatan dunia. Dunia ini akan menjadi tidak selamat diduduki sehingga kita mengikuti rancangan mereka. Ini adalah rancangan dajjal untuk mengawal manusia agar tunduk kepada arahannya..DUIT DAN KEBENDAAN ADALAH ASAS HIDUP UNTUK MEMILIKI KESELAMATAN, KEADILAN DAN KEBENARAN DI DUNIA INI.... dan ia adalah tuhan yang patut disembah.



Setiap manusia akan bekerja dan berusaha bersungguh-sungguh untuk mendapatkan ganjaran ataupun dipanggil upah mahupun gaji. Berapa peratus dari jumlah upah atau gaji yang diterima perlu diserahkan kepada syarikat kewangan ataupun bank yang menawarkan sistem RIBA untuk pinjaman sekadar untuk memenuhi nafsu kebendaan kita?



Setiap kali lepas bersolat kita berdoa agar Allah mengurniakan kita rezeki dari jalan yang halal tetapi kita lupa memohon agar kita diberi petunjuk agar rezeki yang diterima digunakan dijalan yang halal juga. Sebaliknya dapat rezeki yang halal tetapi dihabiskan untuk melakukan dosa besar..Astagfirullah al azim

Kita jawab sendiri..kerana besar periuk besar lah kerak nyerr..



Akhir kita menjadi hamba kepada kehidupan ini kerana hidup bergelumang dengan dosa-dosa besar yang kita ketahui tapi tidak kita endahkan..Silap mata kan?



Kita memandang jijik dengan sipeminum arak kerana melakukan dosa besar tetapi berapa peratus kematian manusia ketika mabuk? dibandingkan dengan kematian manusia dengan kredit kad masih didalam poket dan hutang-hutang bank yang masih belum habis dibayar?



Kita telah disesatkan dengan duit dan kebendaan sejak kita dilahirkan..jadi bukan salah kita?..eeeeiii..



Logo-logo dibawah ini amat penting dalam kehidupan seharian kita. Bagaimana yerr..ada beberapa persoalan yang timbul seperti tiada kaitan antara logo dan tugas jabatan..



Pada pandangan konspirasi tahap rendah aku, logo-logo ini menimbulkan kemusykilan yang perlu dirungkaikan supaya segala perancangan awal NWO dapat dipatahkan.





Jata Negara Malaysia yang asal





Logo biasa yang digunakan bagi hal yang berkaitan nuklear.



Logonya hampir sama seperti logo Rotary Club cabang pertubuhan Freemason.



Kenapa mesti ada lamabang berbentuk piramid dan bulatan atau mata ditengah yerr..apa perkaitan Malaysia dengan piramid..melainkan kongkongan illuminati? DUNIA PIRAMID MALAYSIA..kebetulan?..bullshit!!!



ORDER BARU DUNIA / NEW WORLD ORDER / ONE WORLD / ONE MALAYSIA / ONE ISRAEL..coming up 1 ASEAN!



Tak ada hubung kait langsung tugas-tugas jabatan ini dengan logo tiga segi dan bulat di tengah..apa makna nyerr?









Diantara syarikat-syarikat perniagaan di Malaysia, syarikat yang berkaitan pengangkutan dan logistik memiliki logo "David star"..dan di bawah ini logo syarikat logistik yang beroperasi di Sg Way FTZ..



Yang ini beroperasi di Klang..





Bagaimana dengan yang ini pulak?...iskhhh..







Ilmu-ilmu mereka banyak menipu kita...mungkin disini mereka menyebarkan nya..













..kat sini pun ada gak....



..tentang khasiat pemakanan...kena tipu lagi...eeiii..





Nak lepak umah dengar lagu Maher Zain..tapi logo company records nyerr..kospirasi muzik?





Bawa motosikal Yamaha berlambang Freemason..





Nak bayar tol pun kena sembah tuhan matahari si firaun..eeeiii..







..lepak sini pun best..tapi ..eeiiii..







Yang ini jer bersih dari pengaruh illuminati..iyyerr kerr??



1 comments:

Unknown said...

Salam sejahtera!
Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh Ibu Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada ibu Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan Ibu Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

Post a Comment