Pages

Saturday, June 25, 2011

Kawalan minda konspirator

Celaka betul Shafee gunakan mahkamah untuk meneruskan konspirasi Anwar. Mereka berusaha sedaya upaya menggunakan fitnah celaka ini untuk merosakkan persefahaman gabungan Pakatan Rakyat. Biarkan mereka terus berusaha kerana kami disini juga berusaha menegakkan sebuah sistem perundangan, kewangan dan ekonomi Islam yang bersih dari RIBA.

Mengapa Anwar menjadi sasaran FITNAH tahap antarabangsa semenjak dia dipecat keahlian dari puak BN? Pada pandangan konspirasi aku, Anwar adalah subjek yang sesuai untuk menjalankan misi Ordo Ab Chaos.


Anwar mempunyai semangat juang yang tinggi dan tidak mudah mengalah. Kebolehan berpidato nya menarik puluhan ribu pendengar adalah satu kelebihan kepada puak konspirator. Rakyat akan terus mengikuti konspirasi ini. Tanpa disedari pemikiran kita telah dikawal oleh puak konspirator.

"Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit" Puak konspirator amat bersabar dalam menjayakan rancangan mereka kerana keuntungan yang bakal dikecapi amat-amat lumayan.

Apakah kelebihan kepada puak konspirator dengan tindak-tanduk Anwar menghadapi fitnah-fitnah yang sengaja dilemparkan oleh puak-puak BN atas perancangan Mahathir? Puak-puak konspirator berpeluang menyebar satu lagi "kawalan minda" kepada rakyat, golongan-golongan belia dan pejuang-pejuang PAS. Mereka akan semakin tertanya-tanya setiap berita fitnah Anwar dikemaskini di media. Fikiran mereka kini semakin sarat memikirkan babak-babak kehidupan seharian mereka sehingga mereka tidak dapat melihat kebenaran.

Anwar akan membantu puak konspirator menyebarkan satu set pemikiran yang telah dirancang kedalam kotak ingatan golongan-golongan sasaran terutama golongan belia. Diantara tujuannya ialah agar belia-belia Islam ini dan pejuang-pejuang PAS akan terus terpesong tanpa disedari dari asas perjuangan dan kehidupan iaitu menegakkan yang dituntut didalam Al-Quran dan Sunnah Nabi S.A.W dan mereka akan terus "cool"dari jihad menentang musuh-musuh Allah kerana terlalu cintakan dunia.

Motif dan arah perjuangan mereka kini adalah menegakkan sebuah negara yang adil, selamat dan kekayaan negara akan dikongsi bersama. Ini berlaku kerana Pakatan Rakyat seharusnya memberi respon kepada setiap rancangan keselamatan, ekonomi dan kewangan negara yang dicanangkan dengan hebat oleh puak-puak BN. Ketaksuban pejuang-pejuang PAS membantu Anwar menangkis serangan fitnah adalah satu keuntungan kepada puak konspirator.

Kini pentas penceramah PAS semakin kurang MENGINGATKAN manusia melaksanakan sistem kehidupan seperti yang dituntut didalam Al-Quran dan Sunnah. Mereka terlupa tanpa menyedari bahawa agenda Allah S.W.T adalah lebih besar dari sebuah negara Malaysia...lebih internasional.. KEADILAN UNTUK SEMUA UMAT MANUSIA dan SEJAHTERA DUNIA AKHIRAT. Ceramah-ceramah PAS kini hanya berkisar beberapa isu politik semasa seperti ANWAR DIFITNAH, KEPINCANGAN PUAK-PUAK BN, KONSPIRASI ALTANTUYA, RASUAH, bla..bla...

Adakah Anwar menyedari nya? Ya, Anwar sedar dia dipergunakan oleh puak konspirator untuk satu tujuan politik. Anwar menghadapinya dengan gerak politik tanpa merosakkan hubungan persefahaman Pakatan Rakyat. Umpama menarik rambut didalam tepung...

Adakah PAS akan terpesong dari asas perjuangannya? Tidak, kerana Allah S.W.T menjaga ugamaNya. Kita terus berusaha sebaik-baiknya kerana ganjaran bukan diatas kemenangan tetapi usaha kita yg membawa ke syurga. Insyallah.

Kalau Allah S.W.T nak menang, dah lama dahhh..

0 comments:

Post a Comment