Pages

Tuesday, April 5, 2011

Filem tahap pancut yang gampang dilancarkan.

Baru-baru ini syarikat berkaitan KERAjaan Persatuan Pengeluar Getah Cair Tanah Melayar atau nama singkatannya PPGCTM telah bekerjasama dengan parti politik umPORNo yang sangat termelayu di Tanah Melayar didalam pembikinan filem 41 1/2 minit lucah hasil dari idea Pengerusi Getah Beku yang tersohor Rahim Tumbcittt.

Hasil dari kejayaan persatuan itu, parti negara memerintah BN Wealth tidak mahu ketinggalan bersaing menjadi pengeluar filem lucah dan fitnah. Dari sumber yang tak dipercayai, filem lucah murahan yang dikeluar ini dengan kerjasama Kementerian Seni Negara adalah hasil dari pujukan janda Menteri Perdana iaitu Bek Mama yang juga memainkan watak penting dalam filem lucah ini.


Selain Bek Mama, para pelakun filem ini datang dari berbagai lapisan masyarakat setelah diselaraskan oleh pihak KERAjaan.
Pendatang baru ke dunia seni Ciksay Fool yang terkenal di dada akhbar Utusan Tanah Melayar dan yang sewaktu dengan nya telah memainkan watak yang paling mencabar didalam filem ini.

Lakonan Ciksay Fool didalam cerekarama 10 DNA Lelaki Didalam Jubur yang ditayangkan di slot perdana t3tv turut mendapat tempat dihati Bek Mama untuk menawarkan watak pondan siam kepada pendatang baru ini. Dia akan melakukan watak stuntman yang mana dia perlu menonggeng sahaja di sepanjang filem ini.

Pelakon lama Umy Halfdildo turut ditawarkan watak sebagai ahli agama pemuja fitnah yang bohsia. Walaupun beliau sibuk menghabiskan hobinya melihat DVD blue sebanyak lapan belas keping yang masih dalam simpanannya, dia masih sempat meluangkan masa untuk menjalani pengambaran filem ini.

Tetapi tidak dipastikan samada Umy Halfdildo ini masih dara atau tidak walaupun tajuk filem ini tentang kedaraan wanita. Ketika soalan ini diajukan oleh wartawan yang suka hiburan kepada Umy Halfdildo, dia hanya menjawab "Lancau la lu".


Watak utama dalam filem ini dipegang oleh Nana Ajis bekas laki yang 13 Bek Mama. Selain memainkan watak hero Nana Ajis juga memainkan tiga watak berlainan iaitu sebagai teman lelaki kepada Ciksay Fool, Umy Halfdildo dan penjilat ketiak Bek Mama. Lakonan Nana Ajis didalam filem ini telah mendapat beberapa pencalonan untuk pertandingan filem antarabangsa yang bakal diadakan di Dhaka, Bangladesh pada bulan September nanti.

Dan watak terpenting didalam ini dimainkan oleh seorang pelakun tua Har Sunny. Beliau memegang watak Tok Guru yang menghalalkan apa jua yang diharamkan. Disinilah klimaks filem in. Lokasi pengambaran filem ini dijalankan di Cameron Highland, Kuala Lumpur dan Thailand.


Sekiranya anda berniat menonton filem ini, sila bawa isteri sahaja ke panggung kerana filem ini di ketegorikan sebagai sex berat tahap pancut. Oleh sebab itu, kanak-kanak yang belum terpancut airmani dilarang menonton kerana ditakuti akan tercepat akil baligh sebelum waktunya.

Beberapa orang pelakun lucah telah mula menjalani uji bakat juara lawak negara agar mereka terpilih untuk berlakun didalam filem keluaran BN Wealth akan datang.

0 comments:

Post a Comment