Pages

Thursday, July 14, 2011

Islam PASti menang di hujung perjuangan



14 Jul 2011. Korang jangan angin pulak dengan tajuk. Yang aku maksudkan ialah puak-puak yang berjuang menegakkan Al-Quran dan Sunnah sebagai wadah politik mereka. Di Malaysia ni, tiada mana-mana pertubuhan Islam yang berjuang menegakkan Al-Quran dan Sunnah Rasulullah sebagai undang-undang dan cara hidup setiap insan diatas bumi melayu ini selain dari Parti Islam SeMalaysia iaitu PAS.

Kenyataan aku ni ikhlas dari ilmu yang aku ada. Aku bukan nak bodek Mat Sabu, Nik Aziz, Hadi Awang, Harun Din atau Dewan Ulama PAS supaya aku boleh dapat jawatan CEO di GLC kerajaan PR...piiiraahhhh..tapi "kalau" diorang tawarkan, aku amik...hahahahaaa..

Di bawah ni, perbualan aku dengan sorang kawan yang boleh tahan juga jawatan nya didalam agensi kerajaan. Aku berharap dari perbualan ni aku dapat hasilkan 2 undi untuk calon PAS kawasan Bangi bagi PRU 13..jihad dowh!




Aku yakin dan percaya setiap gerak langkah PAS berpolitik berada dibawah lindungan Allah S.W.T dari fitnah-fitnah yang berpanjangan. Setiap semangat pejuang yang ada didalam hati setiap pendokong-pendokong PAS adalah ikhlas ingin melihat ugama Allah(Al-Quran dan Sunnah) ini diletakkan ditempat yang betul. Ini yang dinamakan KEADILAN insan meletakkan Al-Quran sebagai pelindung dari segala tipu daya Dajjal dan pengikut-pengikutnya supaya kita tidak kekal selama-lamanya didalam neraka.

PAS adalah satu-satu parti politik di negara ini yang mampu memimpin kita untuk berjaya didunia dan di akhirat. Oleh itu mari kita mulakan kempen atau slogan..UNDI LAH PAS!!!

0 comments:

Post a Comment