Pages

Thursday, December 29, 2011

PERHATI PETANDA

Perkara-perkara yang perlu diperhatikan sebagai petanda-petanda yang terdekat.

1.Bulan penuh selama 2 hari pada bulan april 2011. Kebiasannya hanya pada mlm ke 15 sahaja. Tetapi apa yang berlaku malam 15 dan malam 16 bulan mengambang penuh. Satu fenomena yang jarang berlaku. Isyarat kepada RAJA segala-gala RAJA dari keturunan ADAM.

2. Bunyi guruh bergema seolah-olah ada frekeunsi yang lebih halus sering berulang-ulang. kemungkinan HAARP digunakan. Supaya wujudnya gempa. Kecoh dan harubirukan dan kemudian bantuan akan sampai. Dan meneliti sejauh mana tindakbalas GOYYIM pada keadaan. CHAIN REACTION. Contoh terbaru JEPUN selepas ACHEH.

3. Projek makanan “halal” dimulakan seiring dengan krisis makanan dunia. Pesanan:- Sediakanlah garam banyak-banyak.

4. Tsunami skala yang lebih besar (10-10.4) akan berlaku ditengah-tengah Lautan Atlantik. Jepun, Mexico, Barat negara Amerika (USA) seperti bandaraya Los Angeles, Colombia, Filipina, Timur Laut Australia, Utara New Zealand dan Sedikit Timor Timur. Syukur Malaysia (Tanah yang Dijanjikan terlindung dari perkara ini). kapal perang pengangkut pesawat dan kapal Hidrografi dan covert USA lama dah berpusing-pusing satu dunia. Anak implan mereka (termo nuklear) lama dah tertanam hanya petik punat sahaja akan berlaku. Tanah Jawi sahaja tidak berani puak-puak ini hendak tanam. Tanam-tanam hilang. pening kepala puak-puak ini. Hanya krisis dalaman akan dimulakan dengan “Percikan api yang kecil” dengan harapan “bagaikan api dalam sekam” yang telah lama tersimpan akan menjadi marak. Politik picisan dimainkan tanpa mengira platform mana. Ingat gajah-gajah berperang pelanduk tetap jadi mangsa! Gajah-gajah ini adalah keturunan-keturunan Yahudi yang telah berhijrah sejak kurun ke 18 lagi ke Tanah JAWI dan telah pun memegang tampuk-tampuk di atas. Laksana Kamal Artartuk! Jadi jangan jadi pelanduk. Buat tidak reti sahaja. Sebab Tuhan lagi MAHA PERANCANG.

5. Pelik. Kristian Orthodox dan Konservatif akan berlawan dengan Kristian Pelampau. Yahudi Orthodox berlawan dengan Rejim Yahudi (*Zionis). Begitu juga Islam Radikal akan berlawan dengan Islam yang Moderate. Buddha Fanatik akan berlawan dengan Buddha yang diam dan Zuhud (sedikit contoh di Tibet dan Sempadan Burma Thailand). Dan akan berterusan.

6. Kebangkitan rakyat Mesir adalah perlambangan kebangkitan rakyat Singapura. Mesir negara yang banyak kepala patung-patung Singa purba. Manakala Singapura kepala singa zaman moden. Lihat keputusan pilihanraya Singapura baru-baru ini. Perang saudara di Libya adalah sebagai perlambangan Perang saudara di Thailand yang akan bertumpu di Selatan. Perlambangan Terusan Suez adalah Segenting Kra. Hindu tidak dapat dipastikan di mana berlaku. Mungkin juga Nepal (kot).

Percaya jangan. hanya Manikam sahaja yang mengenal Jauhari.

Sekian.

Perhatikan katanya yang terakhir, “hanya Manikam sahaja yang mengenal Jauhari” peribahasa yang terbalik. Sepatutnya “hanya Jauhari yang mengenal Manikam”. Adakah ini juga ada sesuatu maksud yang tersembunyi?

Perkara yang paling hampir dengan kita ialah perkara tiga (3) dan empat (4).

Krisis Makanan:

Sediakanlah garam banyak-banyak.

Mengapa “GARAM”?

Hanya krisis dalaman akan dimulakan dengan “Percikan api yang kecil” dengan harapan “bagaikan api dalam sekam” yang telah lama tersimpan akan menjadi marak. Politik picisan dimainkan tanpa mengira platform mana. Ingat gajah-gajah berperang pelanduk tetap jadi mangsa! Gajah-gajah ini adalah keturunan-keturunan Yahudi yang telah berhijrah sejak kurun ke 18 lagi ke Tanah JAWI dan telah pun memegang tampuk-tampuk di atas. Laksana Kamal Artartuk! Jadi jangan jadi pelanduk. Buat tidak reti sahaja. Sebab Tuhan lagi MAHA PERANCANG.

Kamal Artartuk ?


Saya tidak bersedia untuk memberi ulasan atau komen, biarlah pembaca sendiri menilainya.

  Gambar sekadar hiasan.


0 comments:

Post a Comment