Pages

Sunday, January 16, 2011

Ummi Hafilda kembali meroyan

Gila betul awek ini. Desperate sangat la nak cari duit. Berapa billion agak-agaknya dia dapat?

Nak selamatkan Islam dan Melayu tapi pakaian sendiri tak Islam? Ada akai ka? Bengong.

Siapa punya idea la ni yang bawak awek ni ke tengah gelanggang?

Memang betul la diorang ni bukan kreatif sangat, especially Najib. Skrip sama sajerr.

Aku nak nasihatkan Najib lebih baik jangan ambil Ummi berlakon, kalau tidak..jahanam la korang.

















Umi dan kawan-kawan konspirasinya.


Dari : wasiatpejuang.blogspot

USTAZAH TUNJUK GAMBAR LUCAH DALAM MASJID

Seorang ustazah telah di jemput untuk menyampaikan satu kuliah di sebuah masjid sekitar Kuala Lumpur minggu lalu untuk bercerita tentang sexs. Ustazah yang kononnya masih dara ini telah memberi satu kuliah ilmu sexs kepada makcik makcik yang sudah tidak minat lagi melakukan sexs dengan pak cik pakcik.

Menurut seorang ahli jawatankuasa masjid yang menjemput ustazah tersebut, selama ini pihak masjid banyak menerima aduan dari ahli kariah bahawa mereka tidak dapat memakai lebai bila datang ke masjid kerana kepala mereka di naiki air. Ini adalah kerana isteri2 mereka yang telah putus haid enggan lagu bersetubuh dengan mereka.

Maka dengan kehadiran ustazah Ummi memberi penerangan tentang sexs di waktu tua dapatlah makcik makcik kembali aktif bersama pakcik pakcik.

Ustazah Ummi ketika di temui berkata, walaupun dia masih belum berkawin tetapi dia punyai banyak ilmu tentang sexs. Ini adalah kerana beliau selalu beronani dengan membayangkan wajah lelaki pujaan hatinya iaitu Anwar Ibrahim.

Gambar di bawah menunjukan Ustazah Ummi sedang memberi penerangan berpandukan lapuran akhbar tentang sexs tanpa buang tudung.

Menurut sumber yang selalu sekodeng ustazah ini mandi, antara sebab sebab ustazah ummi tidak berkahwin lagi ialah kerana dia tidak mahu sesiapa pun menyentuh payu daranya melainkan Anwar sahaja. Menurutnya lagi ustazah Ummi akan tetap menunggu anwar sehingga ke akhir hayat.

Gambar di bawah ini pulak ustazah Ummi menunjukan cara2 membuat muka stim

Sehingga berita ini di tulis, wartawan Abu Nawas masih belum dapat bertemu dengan Anwar untuk mendapat respon Anwar tentang dakwaan Ustazah ini.

Alamak macam mana berita ni melencong kot lain pulak ni... tadi cerita pasai kuliah ustazah....emmm jom layan video kuliah uatazah ni dululah....




0 comments:

Post a Comment