Pages

Monday, August 30, 2010

Salahlaku BN, Umno Baru dan Mahathir

Apa yang diperkatakan oleh Mahathir tentang orang Melayu memang benar belaka, Melayu memang mudah lupa, Melayu haprak….dan pelbagai lagi.

Begitulah Mahathir dan Umno, bagi beliau tidak ada seorang pun di luar Umno yang betul. Ini termasuklah parti-parti lawan, persatuan/pertubuhan (terutamanya NGO), orang dalam penjara, ulama & ustaz, pemberita, wartawan, mahasiswa, pensyarah, orang asing sampaikan budak tadika pun salah. Semuanya akan dijadikan kambing hitam setiapkali timbul apa-apa insiden dalam dan luar negeri.

53 tahun Malaysia merdeka dan selama itulah mereka memerintah dan 21 tahun darinya dipegang oleh Mahathir. Siapa yang berkuasa. Siapa pula sepatutnya mengawal selia semua hal dalam negara ini kalau bukan mereka? Adakah masih salah rakyat atau pembangkang? Benarkah pembangkang yang gila kuasa atau mereka sendiri yang mabuk kuasa?




--> Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 1


--> Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 2


-->Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 3


-->Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 4


-->Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 5


-->Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 6


-->Salah Laku Mahathir BN & Umno Baru 7 & 8


Diseru kapada ahli-ahli UMNO BARU, yg beriman dengan Allah s.w.t. dan RasulNya s.a.w., yang benci rasuah,yang percaya bahawa Rasulullah s.a.w. ialah contoh pemimpin yang terunggul, dengan sifat sifat Baginda s.a.w. sebagai pemimpin yang

a) Siddique iaitu Benar dalam percakapan dan perbuatan,

b)Amanah iaitu tidak khianat kapada Allah s.w.t. dan kapada pengikut pengikut Baginda s.a.w. yang

beragama Islam dan yang tidak beragama Islam,

c)Tabligh (menyampaikan berita benar daripada Al-Quran dan Hadith dan pergaulan masyarakat) dan

d)Cerdik/Bijaksana,

agar mereka ahli ahli UMNO BARU khasnya, dengan BERANI dan BENAR, MENGISYTIHARKAN supaya MENINGGALKAN UMNO BARU dan kuburkannya, agar hanya ahli ahli UMNO BARU yang tinggal nanti ialah golongan golongan penipu,perasuah, pengugut, kaki perempuan, kaki arak, mata duitan dan duniawi, dan mereka meraka yang tidak beriman dengan ajaran Allah s.w.t. dan RasulNya s.a.w. Jika tidak, InsyaAllah, mereka ini akan termasuk dan tergolong dengan kumpulan yang BERSUBAHAT dengan perjuangan duniawi UMNO BARU, yang menhalalkan cara cara yang haram, bagi tujuan mencapai matlamat haram duniawi sahaja bagi mereka ahli ahli UMNO BARU.

Jika perjuangan politik mahu menegakkan amal makruh dan nahi munkar diteruskan, maka keluarlah daripada UMNO BARU, maka jadilah ahli ahli PAS, InsyaAllah, atau ahli ahli keADILan, atau ahli ahli DAP, iaitu gagasan Pakatan Rakyat, samajuga dengan Parti Negara, yang ditubuhkan olih AlMarhum (Tun) Onn Bin Jaafar, SELEPAS 1946.

0 comments:

Post a Comment