Pages

Wednesday, September 3, 2008

Menantu Rais Yatim mohon fasakh

KUALA LUMPUR, 3 Sept (Bernama) -- Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini menetapkan 19 Sept ini bagi sebutan semula permohonan fasakh Riza Ainurin Ramlan, 24, menantu Menteri Luar Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Hakim Syarie Mohd Yunos Mohamad Zin menetapkan tarikh berkenaan setelah mendengar permohonan peguam syarie Roslizam Rahim, yang mewakili Riza Ainurin, bahawa pihaknya gagal menyerahkan surat saman kepada Dino Rais, 30.

Roslizam juga memberitahu mahkamah bahawa sudah dua kali pihaknya cuba menghantar surat saman itu, iaitu pada 28 Ogos dan 29 Ogos lalu, tetapi tidak berjaya kerana Dino tiada di rumah pada hari tersebut.

Riza Ainurin, yang kini mengandung lapan bulan anak sulung dan tidak bekerja, memfailkan permohonan fasakh pada 15 Ogos lepas.

Kah kah kah……. Menteri undang-undang haprakkkk…. Mana sudah lari dia punya anak ….. kah kah kah….. orang jelebu sila pastikan mamat ini tak melarikan diri dari jandanya yang lapan bulan mengandung …… kah kah kah… apa punya tuuuur….

Cup sikit….. bukankah dia ni menteri yang cakap ada 18 KES besar yang akan di bawa ke mahkamah…kah kah kah…. kes suami lari isteri bunting ini mungkin salah satu darinya….kah kah kah....

Sumber : http://tukartiub.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment